Commercial

Nobly Talks
2022

Fyysinen tapahtuma Hotel Scandic Sluseholmessa, Kööpenhamina

Tapahtuma

Nobly Talks

Uudet ja voimakkaammat tuulenpuuskat ovat luoneet suuria ongelmia kuluttajille, hallitukselle ja liike-elämälle. Pandemiat, räjähdysmäinen inflaatio, konfliktit Euroopassa jne. ovat asettaneet voimassa olevan kehyksen ja kannattavuuden ehdot paineen alle. Demografiset muutokset vahvistavat ongelmia ja haastavat julkisen sektorin joustavuuden ja sosiaaliturvan.

Data ja informaatio ovat kaikkien päätösten ytimessä, mutta suurin osa maailmassa tuotetusta datasta on hajanaista.. Onneksi OnBase tallentaa, hallitsee ja käyttää hajanaista tietoa tarjotakseen näkemyksiä ja päätöksentekotukea.

100 kutsuttua – 1 pääoma

2 päivää – 10 puhujaa

10 sessiota

Mahdollisuus: verkostoituminen

Tuotos: Korvaamaton

Kyle Blair, Johtaja, Globaali FSI-käytäntö, Hyland

Keynote-puhuja (EN)

Session otsikko:

Innovaatio (Kulttuuri) alkaa tiimistäsi

Kuvaus:

Asiakaskeskeisten työnkulkujen (odotusten) kysyntä ylittää nyt talouspalveluorganisaatioiden kyvyn pysyä perässä. Yhdistä tämä uusiin haasteisiin, kuten työntekijöiden säilyttäminen ja motivaatio, ja kohtaamme täydellisen myrskyn rajoittaaksemme innovaatiomahdollisuuksiasi (ja kasvua). Kyle Blair Hylandilta jakaa äskettäin sovellettavia strategioita, joita vertaisorganisaatiot käyttävät innovaatiokulttuurin rakentamiseen ja älykkään työympäristön luomiseen asiakkaan ja työntekijän kokemuksen parantamiseksi teknologian avulla.

Keynote-esityslista:

1. Kaksi avainsanaa: innovaatio, kulttuuri

2. Talouspalveluorganisaatiot ovat keskittyneet [here] arvon/vaikutuksen maksimoimiseksi

3. Spoileri: Se on IHMISET, jotka tarjoavat erottautumisen

4. Istunnon yhteenveto ja lopetus (3 avainmuistutusta menestyksestä)

Puhujastamme:

Kyle johtaa Hylandin Global FSI -käytäntöä EMEA- ja APAC-alueilla. Yli 20 vuoden veteraani sisältöpalveluissa ja digitaalisissa liiketoiminta-alustoissa Kyle on johtanut tai sponsoroitunut Hyland-projekteja ympäri maailmaa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa, Etelä-Amerikassa ja Australiassa, mikä antaa hänelle ainutlaatuisen näkökulman, joka kääntyy paikallisten rajojen yli.

Speeddating-sessiot

Fyysisessä tapahtumassamme, Nobly Talks Hotellissa Scandic Sluseholmen, tapaat johtavia asiantuntijoita Noblyltä ja Hylandilta kahdeksassa eri nopeuspäivässä. Nopeuspäiväsessio on 30 minuutin esitys tietyllä aiheella alan asiantuntijalta, mukaan lukien asiakaskommunikaation henkilökohtainen räätälöinti, asiakirjahallinnan virtaviivaistaminen ja resurssi-intensiivisten tehtävien automatisointi. Nämä parannukset tähtäävät monimutkaisten työnkulkujen tekemiseen helpommiksi ja tehokkaammiksi, lisäten voittoja.

Kyle Blair, Johtaja, Globaali FSI-käytäntö, Hyland

Pysy digitaalisen muutoksen kärjessä talousalalla? (EN)

Kokemuksia maailmanlaajuiselta alan asiantuntijalta.

Insurtechit puristavat säästöjä ja tehokkuutta nykyisestä vakuutusteollisuuden mallista ja löytävät uusia tapoja häiritä ja mahdollistaa tuotteiden hinnoittelu kilpailukykyisemmin. Kuitenkin ratkaisu vanhoille toimijoille löytyy digitalisaation alalta.

Henri Conradsen, Chief Consultant

Tehokas ja yksilöllinen asiakasviestintä (DK)

Ota käyttöön liiketoiminnan digitaalinen alusta omaksuaksesi asiakasviestinnän. Säästä merkittävästi aikaa, mutta ennen kaikkea – kyky ottaa yhteyttä valittuihin tai kaikkiin asiakkaisiin ennätysajassa. Aika on rahaa, ja aika markkinoille on kuningas.

Kenneth Wie Eriksen, Maajohtaja NO

Mene GDPR:n edelle. Mahdollista automaatio. (NO)

Monet organisaatiot ovat kehittäneet manuaalisia ja/tai monimutkaisia prosesseja täyttääkseen GDPR-vaatimukset. Mutta on toinen ja helpompi tapa päästä eteenpäin haasteista – hyödynnä OnBasen sisäänrakennettua toiminnallisuutta. Opi, miten päästä alkuun.

Claus Heuck, Markkinapäällikkö, Vakuutus ja Eläke

Tehosta vahinkojenhallintaa ja lisää asiakastyytyväisyyttä Jotkut tuovat palvelut itse, toiset saavat apua ulkoisilta kumppaneilta

Mutta joka tapauksessa prosessi on monimutkainen ja sisältää usein puutteellista tietoa, ja siten odotusaikaa loppuasiakkaalle. and thus waiting time for the end customer. Digitalisaatio voi luoda paremmat edellytykset virheettömille prosesseille.

Christoffer Nielsen, Markkinapäällikkö, Pankki ja Rahoitus

AML steroideilla (DK)

Kaikki tuntuvat olevan yhtä mieltä yhdestä asiasta. Paholainen yksityiskohdissa, ja siltä näyttää, ettei viranomaisilla ole ylärajaa sille, kuinka pitkälle he haluavat mennä, asettaen näin lisää tehtäviä talousalalle. Asiakkaiden hallinnan tehtävä odotetaan siten vain kasvavan ja monimutkaistuvan. Valmistaudu uuteen todellisuuteen.

Kristoffer Gundersen, System Consultant

Asianhallinta voidaan ja tulisi digitalisoida (NO)

Miten asianhallintasi digitalisointi etenee? Ydintoiminnoilla on usein valtava digitaalinen potentiaali, jota ei ole vielä hyödynnetty täysin. Ajattele suurta, mutta aloita keskittyneesti. Kiihdytä asianhallintaa Noblyn avulla.

Simon Guldager, Tekninen evankelista ja Co-Founder

Tiedon, tapausten ja prosessien tehokas käsittely täysin automatisoidussa arjessa (DK)

Monet organisaatiot istuvat tietonsa alustalla, jota on käytettävä sekä järjestelmän sisällä että sen ulkopuolella, joka pitää tiedon. Monissa tapauksissa tämä johtaa tietojen tai prosessien turhaan monistamiseen, mikä voisi olla tehokkaampaa. Opi, miten asiakkaamme ja järjestelmämme saavuttavat tehokkaan tapaustenhallinnan, vaihtavat tietoa järjestelmien välillä ja käynnistävät uusia prosesseja täysin automaattisesti. Visualisoi ja vaihda jo olemassa olevat järjestelmien tiedot tehokkaalla tavalla.

Walter Ariesen, Nobly Solution Specialist

Sopimuksen elinkaaren hallinta (CLM) – tutki OnBasen kyvykkyydet (DK)

Kun olet perustanut vahvan digitaalisen liiketoiminta-alustan, on luonnollista etsiä lisää tehokkuuden makeita pisteitä. Älä tuhlaa enempää aikaa. Keskity kaikkiin sopimuksiisi – toimittajien ja asiakkaiden kanssa tehdyistä sopimuksista työntekijöihin ja osakkeenomistajiin. OnBase voi kattaa kaikki vaiheet sopimustenhallinnassa – asiakirjan luominen, yhteistyö/neuvottelu, tarkastelu/hyväksyminen, suorittaminen ja sitoutuminen muihin politiikoihin, vanhentuminen ja muutos hallintaan. Sama alusta, sama teknologia, sama lähestymistapa. Muunna sopimuksesi ja saat heti säästöjä ja lisää tuottavuutta.

Tapaustarinat Päivä 2

Thomas Vinther, Kumppani, Devoteam

Esitys keskittyy Devoteamin näkemiin trendeihin ECM-alueella.

Esitys keskittyy siihen, miten näemme siirtymisen pois vain klassisten ydintoimintojen tukemisesta ECM-järjestelmän näkemiseen prosessialustana, joka tukee yhä useampia organisaation prosesseja, mukaan lukien asiakaskohtaiset prosessit. Tällainen siirto asettaa uusia vaatimuksia toteuttavalle organisaatiolle, asiakkaan ja toimittajan väliselle yhteistyölle ja käyttäjien osallistumiselle toteutukseen. Esityksessä Devoteam antaa näkemyksensä tästä sekä useista muista tulevaisuuden ECM-trendeistä.

Michael E Nielsen, Tiiminvetäjä ja sovelluksenjohtaja & Peter Thomsen, Osastopäällikkö, Velliv

Esitys yhdestä Tanskan suurimmasta kaupallisesta eläkevakuutusyhtiöstä, Vellivistä

Esityksessä Velliv antaa käsityksen siitä, miten he irtautuivat Nordeasta (MOVE-projekti) ja siirtyivät uuteen IT-infrastruktuuriin (Cloud first -strategia), mukaan lukien uuden digitaalisen arkiston perustaminen, joka tukee Vellivin strategiaa. He keskittyvät siihen, mitkä olivat projektin menestyskriteerit ja mikä oli kokonaistavoite. Lisäksi esitys kuvaa, minne Velliv menee OnBasen kanssa, ja miten aiemmin manuaaliset prosessit on digitoitu ja automatisoitu. Velliv jakaa ajatuksensa toimittajan valinnasta ja kokemuksista siitä, mitä etsiä toimittajassa. Lopuksi esitys keskittyy ratkaisun toteuttamiseen, miten se toteutetaan konkreettisesti ja millaisia voittoja siitä on saatu.

Aleksander Bye, liiketoiminta-analyytikko, Danica Pensjonsforsikring

Esitys automaation ja tehokkuuden polusta asiakaskokemuksen keskiössä

Danica Pensjonsforsikring Norja korostaa kohtaamiaan haasteita laajojen AML-vaatimusten parissa ja kertoo automaation ja tehokkuuden polusta, jossa asiakaskokemus ja laatu ovat johtavia tavoitteita.
Prosessin monimutkaisuudesta riippumatta parannuksia on mahdollista tehdä. Danica Norja yhdistää järjestelmiä ja osaavia ihmisiä käsittelemään monimutkaisia tapauksia ja suurta volyymia. Samalla tavoitteena on, että asiakas kokee prosessin hyvänä ja rauhoittavana. Danica Norja jakaa myös kokemuksiaan järjestelmäratkaisun ensimmäisen version julkaisun jälkeen, missä parannusmahdollisuuksia voidaan löytää, samoin kuin uusia ja parempia tapoja ratkaista haasteita.

Kumppanit

Nobly Talks -kumppanit

Nobly Talksissa osallistujilla on mahdollisuus keskustella kolmen strategisen toimittajan, Signicat, Hugin ja Devoteam, kanssa. Heidän palvelunsa ja ratkaisunsa liittyvät suoraan tulevaisuuden tapaustenhallintaratkaisuun. Käyttämällä koneoppimista ja työskentelemällä epävarmuuden kanssa digitaalisesta turvallisuudesta ja luottamuksellisista keskusteluista digitaalisessa maailmassa aina ihmisten huomioon ottamiseen muutostilanteissa.

Signicat Henkilöiden tunnistaminen on keskeistä turvallisen ja luottamuksellisen vuoropuhelun kannalta, ja Signicat on Euroopan johtava digitaalisten identiteettiratkaisujen tarjoaja. Signicatin tehtävänä on tarjota teknologiaa, joka mahdollistaa yksilöiden, yritysten ja julkisten laitosten luottamuksen toisiinsa digitaalisessa maailmassa. Nobly Talks -tapahtumassa voit oppia lisää mahdollisuuksista tukea vuoropuhelua ja tiedonvaihtoa dokumenttien allekirjoituksen, digitaalisen identiteetin varmistuksen ja digitaalisen asiakirjan allekirjoituksen avulla. Tanskassa Signicat oli ensimmäinen sertifioitu MitID-välittäjä, ja Signicat tarjoaa muun muassa MitID:n tarjoamat ratkaisut.

Hugin on kehittänyt graafisen mallinnustyökalun, joka käyttää edistynyttä tekoälyä auttaakseen yrityksiä ja organisaatioita tekemään päätöksiä epävarmuuden alaisissa olosuhteissa. Tämä voi liittyä esimerkiksi petoksiin, luottoriskiin, virheenkäsittelyn optimointiin ja moniin muihin näkökohtiin. Sovellusmahdollisuudet ovat rajattomat, ja verkkoteknologia voidaan upottaa kaikenlaisiin ydintoimintajärjestelmiin. Se antaa yrityksille, joilla on monenlaisia järjestelmiä ja ratkaisuja, mahdollisuuden työskennellä todennäköisyyksien kanssa tehokkaalla tavalla ja tehdä siten parempia päätöksiä päivittäin. Ajan myötä jokapäiväiset pienet, mutta oikeat, päätökset tuottavat valtavia tuloksia esimerkiksi tuloksen, asiakastyytyväisyyden ja kassavirman hallinnassa.

Devoteam Konsultointiyritys Devoteam auttaa yrityksiä ja organisaatioita valmistautumaan digitaaliseen tulevaisuuteen keskittymällä organisaation prosesseihin. Trendi on tarkastella prosesseja alustanäkökulmasta, missä prosessit ja tehtävät linkittyvät toisiinsa. Tämä voi olla sekä sisäisesti että ulkoisten järjestelmien suhteen. Strategia asettaa lukuisia uusia vaatimuksia organisaation toteutukseen ja yhteistyöhön asiakkaan ja toimittajan välillä. Kaikki tämä tarjotakseen vielä paremman asiakaskokemuksen.

Commercial

Ohjelma
28. & 29.
syyskuuta
2022

Päivä 1

11:00Tervetuloa
11:30Noblyn näkemys
12:00Lounas
12:45Johdanto pikadeittisessioihin
13:00Pikadeittisessiot
13:30Pikadeittisessiot
14:00Pikadeittisessiot
14:30Kakku ja verkostoituminen
15:15Pikadeittisessiot
15:45Pikadeittisessiot
16:15Keynote-puhe
17:00Päätös
18:00Kokoontuminen aulassa
19:00Päivällinen
22:00Juhla

Päivä 2

09:30Hyvää huomenta
10:00Tapaustarina 1 (Devoteam)
10:40Tapaustarina 2 (Velliv)
11:20Tapaustarina 3 (Danica Pensjonsforsikring)
12:00Päätös
12:30Turvallista matkaa kotiin

Haluatko tuoda kollegan mukanasi?

Voit kutsua kollegan mukaasi.

Klikkaa alla olevaa painiketta.