Guidewire-Integrointi

Anna OnBasen tarjota täydellinen yleiskuva asiakkaista ja lyhennä käyttöönottoaikoja

Useimmat vakuutusyhtiöt voivat yleensä nähdä vain murto-osan niistä asiakastiedoista, joita he tarvitsevat uuden vakuutuksen myöntämiseen tai vahinkoasian käsittelyyn. Sovittamalla yrityksen Guidewire-strategia OnBase-sisältöpalvelualustaan, yritys voi saada täydellisen kuvan asiakkaistaan ja lyhentää käyttöönottoaikoja lähes 50 prosentilla.

Integroimalla OnBase Guidewiren kanssa, olipa kyse sitten Guidewire ClaimCenter™, Guidewire PolicyCenter™, Guidewire BillingCenter™ tai täydellisestä Guidewire InsuranceSuite™-ratkaisusta, yritys helpottaa työntekijöidensä elämää ja auttaa heitä tarjoamaan parempaa palvelua asiakkaille.

Kuinka se toimii?
Se alkaa, kun OnBase kerää ja tallentaa sähköisesti vakuutukseen liittyviä tietoja linkittämällä ne liittyviin vahinkotietoihin ja ohjepalvelutietoihin Guidewire:ssa. Työntekijät voivat sitten heti saada pääsyn näihin asiakirjoihin Guidewire:ssa, parantaen päätöksentekoprosessia ja poistamalla tarpeen etsiä tietoja useista sovelluksista, tiedostokansioista tai paperitietueista.

Kun OnBase ja Guidewire työskentelevät yhdessä:

  • Vähentää vakuutusyhtiön riippuvuutta paperista
  • Vähentää työntekijöiden manuaalisia virheitä
  • Edistää turvallista tiedostojen jakamista
  • Toimittaa yhtenäistä tietoa luodakseen erinomaisen asiakaspalvelun

Nopea integrointi ja käyttöönotto
OnBasella vakuutusyhtiöt saavat Guidewiren hyväksymän tiedonhallinta-alustan. Nimenomaan rakennetut kiihdyttimet täydelliselle Guidewire InsuranceSuite -ratkaisulle auttavat nopeuttamaan integrointia ja käyttöönottoa, usein jopa kuudella kuukaudella.

Hylandin omistautunut tekninen tukitiimi Guidewire-asiakkaille, joka tarjoaa syvällistä Guidewire-erityistietämystä ja kokemusta, varmistaa sujuvan siirtymisen käyttäjien hyväksynnästä käyttöön ja päivittäiseen toimintaan.

Yhteistyöponnistus
Hyland tukee Guidewire-keskittynyttä kehitystiimiä, joka työskentelee olkapää olkapäätä vasten Guidewiren kehitysosaston kanssa; tuloksena ovat vahvemmat integraatiot ja tuote parannukset. Yrityksellä on myös Guidewire-keskittynyt toteutus- ja tekninen palvelutiimi, jonka yksi tehtävä on tuottaa yhdenmukaisia tuloksia toteutusten ja päivitysten aikana.

Tulos? Parhaat käytännöt ja esimerkilliset palvelustandardit.