Ratkaisut

Älykäs digitalisointi, joka yhdistää ja yksinkertaistaa työpäivää

Teknologia on työkalu, vahvin kortti luoda merkittäviä, kestäviä ja vaikuttavia kilpailuetuja. Teknologiaa voidaan käyttää lähes kaikilla yrityksen osa-alueilla, erityisesti kun se suunnataan loppukäyttäjiin, yritys parantaa kilpailuasemansa.

Teknologia voi olla vaikea jäljitellä, ja tarvittavien IT-taitojen löytäminen ja säilyttäminen voi olla vaikeaa. eknologisen vahvuuden kehittäminen vie aikaa ja vaatii yleensä merkittäviä investointeja. Investoinnit tarjoavat kuitenkin merkittäviä etuja. Pelkästään markkinoiden ensimmäisenä oleminen voi olla niin valtava voitto, että se tukahduttaa kilpailijat.

Henkilöllä, joka on vastuussa siitä, minkä teknologian valitsee ja miten sitä käyttää, on suuri vastuu. Väärä päätös voi olla katastrofaalinen, kun taas oikea suunnitelma voi luoda loikkia sekä osakehinnassa, asiakastyytyväisyydessä että voitoissa.

Onneksi Noblylla on vahva voitto hihassaan, ja voimme auttaa yritystänne luomaan vahvan perustan teknologiselle ylivoimalle.

Alustat

Mittakaavaedut olivat tapa ilmaista teknologisia etuja teollisuuskaudella, juurtuneina itse tuotannon suunnitteluun. Nykyään nämä edut on korvattu asiakaskeskeisellä näkökulmalla – kysyntään perustuvat mittakaavaedut. Nämä edut liittyvät pelkästään asiakkaisiin, eivät tuotantoon, ja ne ilmenevät asiakkaille suunnatun alustan luomisena, jossa yritys esittelee omat prosessinsa, datansa, tiedon ja kehyksen loppukäyttäjille. Paikka, jossa asiakkaat voivat oleskella, löytää relevanttia tietoa, vaihtaa tietoa ja jatkuvasti rakentaa suhdetta yrityksen ja asiakkaan välille.

Voittajat ovat nähneet tämän paradigman muutoksen ja ovat kiireisiä rakentamaan tätä uutta näköalapaikkaa vuoropuheluun ja vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa.

Se ei ole helppoa. Se vaatii perustavanlaatuista muutosta siinä, miten yritys järjestää työnsä datan ja prosessien kanssa.

  • Data on tiedon, vuorovaikutuksen ja innovaation lähtökohta
  • Prosessien digitalisointi poistaa kitkan, kun data siirtyy yhdestä prosessista toiseen
  • Asiakasvuoropuhelun on oltava yksilöllistä ja automatisoitua

Se vaatii vahvaa, turvallista ja yhtenäistä teknologiaa – alustaa. Sitä kutsutaan nimellä OnBase, jonka Gartner on arvioinut markkinajohtajaksi peräkkäisinä 12 vuotena.

Nobly erikoistuu OnBase-alustaan, joka koostuu useista moduuleista. Vaikka se on yhtenäinen alusta, yritykset voivat aloittaa muutoksen mittakaavaeduista asiakaskeskeiseen alustateknologiaan pienin askelin. Osto, toteutus ja pienten moduulien jatkokehittäminen tiettyyn käyttöalueeseen:

Arkistointi

Caseflow

Datan keruu

integraatiot

Viestintä

Raportointi

Sisällönhallinta