Case management

Tietopohjainen työ ja tapaustenhallinta organisaatioissa

Kaikilla organisaatioilla on prosesseja, joita ei voi määritellä tarkasti, ja tuloksia, joita ei voi ennustaa. OnBase Case Management tarjoaa työntekijöille perustan tehokkaalle tapaustenhallinnalle, paremmalle päätöksenteolle ja tehokkaalle laadunvarmistukselle.

OnBase kerää kaiken tiedon – mukaan lukien asiakirjat ja sähköpostit – liittyen tiettyyn tapaukseen ja tarjoaa asiakastyöntekijälle tarvittavat työkalut, olipa kyseessä sitten ongelman ratkaisu, vahinkojen käsittely, asiakaspyyntöön vastaaminen tai uuden työntekijän perehdyttäminen.

OnBase Case Management tarkoittaa sitä, että:

  • Työntekijät voivat työskennellä fiksummin: OnBase tarjoaa 360 asteen näkymän tarvittavaan tietoon. Tämä luo perustan paremmille päätöksille, jotka perustuvat tietoihin, asiakirjoihin, asiakaskeskusteluihin ja sähköposteihin.
  • Saavutat paremman läpinäkyvyyden ja hallinnan: Raportointi- ja seurantadashboardit lisäävät kaikkien toimintojen läpinäkyvyyttä, tukevat noudattamista (GDPR) ja auttavat organisaatiota tunnistamaan parannusmahdollisuudet.
  • Saat täydellisen alustan, myös konsernitasolla: Säästä aikaa ja kustannuksia rakentamalla, hallinnoimalla ja päivittämällä järjestelmiä useissa organisaatioissa. Luo sisältöä aktivoituja sovelluksia käyttäjäystävällisellä ”vedä ja pudota” konfiguroitavalla alustalla.

OnBase:n avulla voit helposti konfiguroida tietopohjaisia sovelluksia, automatisoida usein toistuvia prosesseja ja hallita tukitoimintojen ja tapausten asiakirjoja.
Vaikka useimmat muut toimittajat tarjoavat samanlaisia mahdollisuuksia, he tekevät sen ratkaisujen kautta, jotka sisältävät useita erilaisia tuotteita. OnBase on ainoa markkinoilla oleva ohjelmistopaketti, joka on kehitetty alusta alkaen tarjoamaan näitä toiminnallisuuksia yhdessä integroidussa tuotteessa.

OnBase Case Management mahdollistaa organisaatiosi käsitellä laaja valikoima liiketoiminnan haasteita – projektinhallinnasta ja noudattamisesta myyntijohtamiseen, sopimushallintaan, henkilöstön perehdyttämiseen, tapahtumienhallintaan ja petostutkintaan – kaikki yhdellä yhtenäisellä alustalla.

Jos haluat tietää enemmän OnBase Case Managementista, ota meihin rohkeasti yhteyttä, kerromme sinulle lisää ratkaisuistamme.