26.01.2024

Lehdistötiedote: Nobly Healthcare on palkannut uuden Healthcare ratkaisuarkkitehdin

Nobly Group, kansainvälisesti tunnustettu ohjelmisto- ja konsultointiyritys, on erittäin ylpeä toivottaessaan Gerwin Schaapmanin Nobly Healthcaren tiimiin terveydenhuollon ratkaisuarkkitehdiksi.

Nobly Healthcare nimittää Gerwinin Healthcare Solution ratkaisuarkkitehdiksi
Noblyn terveydenhuollon ratkaisut nousee uudelle tasolle

Uudessa roolissaan Gerwin tarjoaa teknistä johtajuutta Nobly Healthcaren liiketoiminnassa: tarjoaa asiakkaille näkemyksiä Noblyn ratkaisuista, työskentelee myyntitiimin kanssa tarjottavien ratkaisujen suunnitteluprojekteissa sekä toimii asiantuntijana Noblyn kliinisten – ja kuvantamisratkaisujen osa-alueella.

Gerwinillä on yli 20 vuoden kokemus teknisistä projektien johtamisesta sekä myynnin tehtävistä maailman arvostetuimmissa terveysteknologiayrityksissä, kuten Philips, Epic ja Hyland, henkilönä hän on ollut suuresti arvostettu työkavereiden ja asiakkaiden parissa.

Ben Ramsay, Noblyn terveydenhuollon johtaja, kommentoi: ”Olen erittäin tyytyväinen Gerwinin nimittämisestä tähän keskeiseen rooliin Nobly Healthcaressa, kun laajennamme kapasiteettiamme ja kyvykkyyttämme terveydenhuollon markkina-alueella. Gerwin on monitaitoinen; hän on asiantuntija sekä asiakkaiden konsultoinnissa että projektien toteutuksen johtamisessa ja ratkaisujen suunnittelussa ja esittämisessä. Olen työskennellyt Gerwinin kanssa aiemmin, ja tiedän, että hän tuo korkean ammattitaidon ja teknisen asiantuntemuksen jokaiseen asiakastilanteeseen, mutta yhtä tärkeä hän on Noblyn kulttuurille, koska hän on myös loistava kollega ja johtaja.”

Noblyn terveydenhuollon ratkaisut kasvussa

Kenneth Fossum, Nobly Groupin operatiivinen johtaja sanoi: ”Kun tunnistimme tarpeen terveydenhuollon ratkaisuarkkitehdille, Gerwinin nimi oli ensimmäisenä toivelistallamme. Gerwinin kaltaisen lahjakkuuden ja kokemuksen lisääminen Nobly Healthcaren tiimiin nostaa tasoamme ja kykyämme toimittaa korkealaatuisia, lisäarvoa tuottavia terveydenhuollon ratkaisuja asiakkaillemme.”

Gerwin asuu Drontenissa, Keski-Hollannissa, ja hän on innostunut haasteesta liittyä Nobly Healthcaren tiimiin, joka on jo entuudestaan vahva toimija terveydenhuollon markkina-alueella,

Tunnen Noblyn aikaisemmasta työstäni, olen innoissani, energisoitunut ja tunnen olevani osa tiimiä, joka tekee mahdolliseksi kasvattaa Noblyn terveydenhuollon liiketoimintaa. Noblyn kanssa odotan innolla työskentelyä joustavassa ja dynaamisessa ympäristössä.

Lisäksi Gerwin toteaa: ”Olen koulutukseltani ohjelmistoinsinööri ja olen työurani aikana hankkinut monia muitakin taitoja, kuten projektinhallinnan ja ratkaisuarkkitehdin työtehtävät. Nobly on ensimmäinen paikka, jossa voin todella käyttää kaikkia taitojani. Aluksi työskentelen etänä kotoa käsin Drontenista (sijaitsee Flevopolderissa), mutta olemme vaimoni kanssa suunnittelemassa muuttoa Tanskaan muutaman vuoden aikajänteellä.”

Digitaalisointia edistäen vuodesta 2011

Yritys on perustettu vuonna 2011, Nobly on saavuttanut kansainvälistä tunnustusta tarjoamalla liiketoimintakriittisiä digitalisaatioratkaisuja. Toimistomme sijaitsevat Aarhusissa, Kööpenhaminassa, Oslossa, Tukholmassa ja Vantaalla, ja olemme saavuttaneet yrityksenä vakiintuneen aseman luotettavana kumppanina talouden- ja terveydenhuollon toimialoilla. Tämä lisäinvestointi meidän terveydenhuoltoyksikköömme osoittaa Noblyn järkkymätöntä sitoutumista innovaatioihin, kasvuun ja asiakkaille lisäarvoa tuottavien ratkaisujen tuottamiseen.

Lue lisää Noblystä