29.03.2022

Nobly saa uuden visuaalisen identiteetin

Nobly lanseeraa uuden visuaalisen identiteetin, joka tuo mukanaan uuden verkkosivuston ja uuden logon.

Asiakkaiden tasolla

Osana pidempää kasvumatkaa Nobly on nyt valinnut muuttaa visuaalista identiteettiään modernimmaksi ja ajankohtaisemmaksi suunnaksi, jossa on lisääntynyt fokus asiakkaisiin. Suurempi painotus asiakkaiden maailmoihin puhuu siitä, että Nobly on muuttanut suuntaa, itsenäistynyt enemmän ja irrottautunut enemmän pelkästä Hyland-tekniikan puhumisesta. Vähemmän painotusta Hylandin teknologiaratkaisuille Nobly voi nopeasti tavoittaa suunniteltujen toimialojen, joilla useimmat ihmiset tuntevat olonsa kotoisaksi.

”Pohjimmiltaan uusi verkkosivustomme ja muuttunut visuaalinen identiteettimme liittyvät asiakkaidemme kanssa keskustelemiseen samalta tasolta. Sen sijaan, että korostamme teknisempää johdantoa ja arviota Hylandin alustasta ja ratkaisuista, haluamme heijastaa niitä haasteita, joita tiettyihin toimialoihin liittyy. Asiakkaiden on löydettävä inspiraatiota ja vastauksia haasteisiinsa verkkosivustoltamme”, perustelee Noblyn myyntijohtaja Thomas Varen.

Ambitioon kasvumatkalle

Seuraavien kolmen vuoden aikana Nobly kohtaa erittäin kunnianhimoisen kasvumatkan, jossa on vahva keskittyminen kolmeen tiettyyn toimialaan, joiden kanssa Nobly tekee yhteistyötä tällä hetkellä.

”Useimmat myynnit alkavat kauan ennen kuin asiakkaat ottavat fyysisesti yhteyttä Noblyyn. Meidän on tehtävä itsemme paljon relevanteimmiksi ennen itse vuoropuhelun alkamista. Teemme tämän avaamalla kolme universumia – kolme teollista pystysuuntaa; Pankki/rahoitus, Vakuutus/eläke ja Terveys”, selittää Thomas Varen.

Kun asiakas Noblyn verkkosivustolle, hänen on voitava nopeasti sukeltaa syvemmälle eri teollisuudenaloihin. Täällä asiakkaiden on voitava löytää ideoita ja inspiraatiota muilta asiakkailta, jotka kertovat samanlaisesta tai täysin erilaisesta haasteesta, joka on ratkaistu heidän puolestaan.

”Asiakkaamme voivat tietysti lukea ja nähdä arviomme alan yleisestä tilanteesta, haasteista ja mahdollisuuksista. Esimerkiksi monet rahoituslaitokset kamppailevat koko rahanpesuprosessin virtaviivaistamisessa. Tämän ongelman koko ja ajankohtaisuus tarkoittaa, että Noblyn on oltava käsitys teknisestä ratkaisusta tähän ongelmaan, jonka me tietysti myös omistamme – asiakkaidemme on vain helppo löytää tieto ja tieto siitä, miten Nobly sen ratkaisee”, selittää Thomas Varan.

Noblyn uusi verkkosivusto on tärkeä painopiste asiakkaille ja alusta monille uusille aloitteille – esimerkiksi mahdollisuus osallistua erilaisiin tapahtumiin ja webinaareihin. Painopiste alan relevanttina olemisessa on lähde Noble’n tulevaisuuden näkymien rakentamiselle ja ratkaisuille teollisuuskohtaisiin kysymyksiin.